Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI (2004.11-2008.06) 136km » KTT090096 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi (2004.11-2008.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090096 THERMOTEC

KTT090096 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090096
Kompresor klimatyzacji KTT090096
KTT090096
thermotec KTT090096 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090096 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090096 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090096 thermotec
995.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090096

producent:

THERMOTEC

JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-Group
Liczba żeber6
Sposób montażuprzykręcany
Ø koła pasowego [mm]100
Masa [g]5789
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
napełniony
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090096 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0820803D
VOLKSWAGEN      7E0820803F

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090096 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.