Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda PRELUDE V (BB_) 2.0 16V (BB9) (1996.10-2000.10) 133km » KTT090101 thermotec
wybrany samochód: 
Honda Prelude V (bb_) 2.0 16v (bb9) (1996.10-2000.10) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090101 THERMOTEC

KTT090101 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090101
Kompresor klimatyzacji KTT090101
KTT090101
thermotec KTT090101 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090101 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090101 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090101 thermotec
852.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090101

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]170
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Dolot - Ø [mm]28,4
Ø wylotu [mm]15,3
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090101 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9068300260
MERCEDES-BENZ      A9068300260
VOLKSWAGEN      2E0820803F
VOLKSWAGEN      2E0820803H
VOLKSWAGEN      2E0820803J
VOLKSWAGEN      9068300260

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090101 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.