Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CR CR 85 RB (2003.01-???) 26km » KTT090109 thermotec
wybrany samochód: 
Honda Cr Cr 85 Rb (2003.01-???) 26km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090109 THERMOTEC

KTT090109 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090109
Kompresor klimatyzacji KTT090109
KTT090109
thermotec KTT090109 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090109 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090109 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090109 thermotec
829.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090109

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie robocze [V]12
Dolot - Ø [mm]26
Ø wylotu [mm]20
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090109 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
OPEL      13346493
OPEL      13378497
OPEL      13412249
OPEL      13414018
OPEL      1618417
OPEL      1618427
OPEL      1618495
OPEL      39072512
OPEL      39164666
VAUXHALL      13346493
VAUXHALL      13378497
VAUXHALL      13412249
VAUXHALL      13414018
VAUXHALL      1618427
VAUXHALL      1618495
CHEVROLET      13346493
CHEVROLET      13412249
CHEVROLET      13414018
CHEVROLET      1618427
CHEVROLET      1618495

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090109 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.