Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 HDi (2009.04-???) 68km » KTT090130 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën Nemo Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 Hdi (2009.04-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090130 THERMOTEC

KTT090130 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090130
Kompresor klimatyzacji KTT090130
KTT090130
thermotec KTT090130 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090130 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090130 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090130 thermotec
1,086.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090130

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]161
Ilość oleju [ml]160
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiVS16
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090130 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FORD USA      1 770 253
FORD USA      1 827 895
FORD USA      2 011 501
FORD USA      2 026 598
FORD USA      2 058 176
FORD USA      2308188
FORD USA      2355740
FORD USA      8FK351339-271
FORD USA      BK2119D629AC
FORD USA      BK2119D629AD
FORD USA      BK2119D629AE
FORD USA      BK2119D629AF
FORD USA      BK2119D629AG
FORD USA      DG9H19D629FF
FORD USA      REBK2119D629AF

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090130 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.