Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda CX-5 (KE, GH) 2.0 AWD (KEEAW) (2011.11-2017.02) 160km » KTT090141 thermotec
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 (ke, Gh) 2.0 Awd (keeaw) (2011.11-2017.02) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090141 THERMOTEC

KTT090141 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090141
Kompresor klimatyzacji KTT090141
KTT090141
thermotec KTT090141 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090141 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090141 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090141 thermotec
828.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090141

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090141 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      7E0820803
AUDI      7E0820803A
AUDI      7E0820803E
AUDI      7E0820803F
AUDI      7E0820803G
AUDI      7E0820803N
SEAT      7E0820803N
SKODA      7E0820803N
VOLKSWAGEN      55037467AA
VOLKSWAGEN      7E0820803
VOLKSWAGEN      7E0820803A
VOLKSWAGEN      7E0820803D
VOLKSWAGEN      7E0820803E
VOLKSWAGEN      7E0820803F
VOLKSWAGEN      7E0820803G
VOLKSWAGEN      7E0820803H
VOLKSWAGEN      7E0820803N
VAG      7E0820803A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090141 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.