Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen CADDY CALIFORNIA V Camper (SBB, SBJ) 2.0 TDi BMT (2020-???) 122km » KTT090161 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy California V Camper (sbb, Sbj) 2.0 Tdi Bmt (2020-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090161 THERMOTEC

KTT090161 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090161
Kompresor klimatyzacji KTT090161
KTT090161
thermotec KTT090161 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090161 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090161 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090161 thermotec
935.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090161

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaZEXEL
Liczba żeber1
Ø koła pasowego [mm]125
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiDKS15D

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090161 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MITSUBISHI      5060121511
MITSUBISHI      5062119191
MITSUBISHI      7813A105
MITSUBISHI      MN123625
MITSUBISHI      MN123626
MITSUBISHI      Z0009897A
MITSUBISHI      Z0016267A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090161 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.