Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 (1993.10-1996.04) 98km » KTT090165 thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot 106 I (1a, 1c) 1.3 (1993.10-1996.04) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090165 THERMOTEC

KTT090165 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090165
Kompresor klimatyzacji KTT090165
KTT090165
thermotec KTT090165 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090165 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090165 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090165 thermotec

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090165

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]132
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarki7SBU16C
Liczba rowków2
Czynnik chłodniczyR 134a
Ciężar netto [kg]7
Ograniczenie producenta sprężarki klimatyzacjiSD709
ProducentSANDEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090165 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
ROVER      ETC7991
ROVER      ETC7994
LAND ROVER      ETC7991
LAND ROVER      ETC7994
LAND ROVER      SD709-7433
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090165 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.