Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco DAILY V Platforma / podwozie NaturalPower 35S14, 35C14, 40C14, 50C14, 60C14, 65C14,... (2011.09-2014.02) 136km » KTT090179 thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie Naturalpower 35s14, 35c14, 40c14, 50c14, 60c14, 65c14,... (2011.09-2014.02) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090179 THERMOTEC

KTT090179 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090179
Kompresor klimatyzacji KTT090179
KTT090179
thermotec KTT090179 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090179 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090179 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090179 thermotec
805.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090179

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]105
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Liczba otworów do mocowania4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090179 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      1171310
BMW      64521171210
BMW      64521171310
BMW      6452171310AI04
BMW      64526918122
BMW      691812
BMW      6918122
VOLKSWAGEN      11645610
VOLKSWAGEN      64521171210
MINI      11645610
MINI      1171310
MINI      64521171210
MINI      64521171310
MINI      64526918122
MINI      6918122
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090179 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.