Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 BlueHDi 75 (2015.01-???) 75km » KTT090210 thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot 2008 I (cu_) 1.6 Bluehdi 75 (2015.01-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090210 THERMOTEC

KTT090210 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090210
Kompresor klimatyzacji KTT090210
KTT090210
thermotec KTT090210 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090210 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090210 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090210 thermotec
952.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090210

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ograniczenia producentaHARRISON
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC6
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090210 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000050533539
ALFA ROMEO      0000050547718
ALFA ROMEO      01140831
ALFA ROMEO      1140831
ALFA ROMEO      505 0953 5
ALFA ROMEO      50533539
ALFA ROMEO      50547718
FIAT      0000050533539
FIAT      0000050547718
FIAT      01140831
FIAT      50509535
FIAT      50533539
FIAT      50547718
FIAT      505477180
LANCIA      50509535
LANCIA      50533539
LANCIA      50547718
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090210 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.