Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Rolls-royce GHOST I (RR4) V12 (2016.03-2020.03) 612km » KTT090216 thermotec
wybrany samochód: 
Rolls-royce Ghost I (rr4) V12 (2016.03-2020.03) 612km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090216 THERMOTEC

KTT090216 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090216
Kompresor klimatyzacji KTT090216
KTT090216
thermotec KTT090216 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090216 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090216 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090216 thermotec
859.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090216

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaTOYOTA
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber8
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]135
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10SR19C
Liczba rowków8
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090216 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      20-22497
TOYOTA      241608
TOYOTA      883106A330
TOYOTA      883106A350
TOYOTA      883200C150
TOYOTA      883206A320
TOYOTA      883206A520
TOYOTA      884106A100
LEXUS      4471600034
LEXUS      883206A320
LEXUS      883206A520
LEXUS      884106A090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090216 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.