Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz KLASA C (W202) C 200 Kompressor (202.025) (1996.11-2000.05) 192km » KTT090219 thermotec
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C (w202) C 200 Kompressor (202.025) (1996.11-2000.05) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090219 THERMOTEC

KTT090219 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090219
Kompresor klimatyzacji KTT090219
KTT090219
thermotec KTT090219 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090219 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090219 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090219 thermotec
905.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090219

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]122
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090219 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      7711135808
RENAULT      7711497517
RENAULT      8200053264
RENAULT      8200309193
RENAULT      8200457418
RENAULT      8200678499
RENAULT      8200678504
RENAULT      8200940233
RENAULT      8200940235
RENAULT      86 71 016 164
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090219 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.