Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai GETZ (TB) 1.5 CRDi (2003.03-2005.09) 82km » KTT090247 thermotec
wybrany samochód: 
Hyundai Getz (tb) 1.5 Crdi (2003.03-2005.09) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090247 THERMOTEC

KTT090247 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090247
Kompresor klimatyzacji KTT090247
KTT090247
thermotec KTT090247 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090247 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090247 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090247 thermotec
987.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090247

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SES14C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090247 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      447150-2603
AUDI      447150-2604
AUDI      447150-2605
AUDI      447150-2607
AUDI      7E0820803J
PEUGEOT      8905A2
SEAT      7E0820803J
SKODA      7E0820803J
VOLKSWAGEN      7E0 820 803 J
VAG      7E0820803J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090247 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.