Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FH III 500 (2020-???) 500km » KTT090251 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo Fh Iii 500 (2020-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090251 THERMOTEC

KTT090251 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090251
Kompresor klimatyzacji KTT090251
KTT090251
thermotec KTT090251 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090251 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090251 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090251 thermotec
813.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090251

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaPANASONIC
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]90
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiV08A1AA4AG
Liczba rowków4
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaPANASONIC
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]90
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiV08A1AA4AG
Liczba rowków4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090251 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
SUZUKI      95200-63JA1-000
SUZUKI      95200-64JA0
SUZUKI      95200-64JA1
SUZUKI      9520063JA0
SUZUKI      9520063JA1
SUZUKI      95201-63JA1
SUZUKI      95201-63JA1-000
SUZUKI      9520163JA0
SUZUKI      AC53298
SUZUKI      K550-10
SUZUKI      V08A1AA4AG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090251 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.