Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Smart FORTWO Cabrio (451) electric drive (451.490, 451.491) (2013.01-???) 75km » KTT090259 thermotec
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Cabrio (451) Electric Drive (451.490, 451.491) (2013.01-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090259 THERMOTEC

KTT090259 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090259
Kompresor klimatyzacji KTT090259
KTT090259
thermotec KTT090259 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090259 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090259 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090259 thermotec
907.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090259

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaRENAULT
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber8
Ø koła pasowego [mm]119,6
Ilość oleju [ml]220
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10PA15C
Liczba otworów do mocowania4
Liczba rowków8
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090259 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      1101155
RENAULT      11011550
RENAULT      11011551
RENAULT      447190-9050
RENAULT      447190-9051
RENAULT      DCP23537
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090259 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.