Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Chrysler VISION 3.5 TSi (1993.09-1997.12) 211km » KTT090261 thermotec
wybrany samochód: 
Chrysler Vision 3.5 Tsi (1993.09-1997.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090261 THERMOTEC

KTT090261 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090261
Kompresor klimatyzacji KTT090261
KTT090261
thermotec KTT090261 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090261 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090261 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090261 thermotec
658.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090261

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Technika połączeńH/TO
Liczba żeber2
Ø koła pasowego [mm]130
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiSD508
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090261 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      176820804
AUDI      191 820 803
AUDI      191 820 805
AUDI      357 820 803 C
AUDI      357 820 803B
SEAT      191 820 803
SEAT      191 820 805
SEAT      357820803C
VOLKSWAGEN      176 820 804
VOLKSWAGEN      191 820 805
VOLKSWAGEN      191820803
VOLKSWAGEN      357 820 803 A
VOLKSWAGEN      357 820 803 C
VOLKSWAGEN      357 820 803B
VOLKSWAGEN      357820805
VOLKSWAGEN      357820805C
VAG      357820803C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090261 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.