Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.6 TDCi (2011.02-2015.01) 115km » KTT090267 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Iv Turnier (ba7) 1.6 Tdci (2011.02-2015.01) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090267 THERMOTEC

KTT090267 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090267
Kompresor klimatyzacji KTT090267
KTT090267
thermotec KTT090267 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090267 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090267 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090267 thermotec
874.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090267

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaYORK
Ilość oleju [ml]200
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiEF210R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090267 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
JAGUAR      D6NN19N623AK
FORD USA      117841-C91
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090267 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.