Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault SCENIC E-TECH PHASE I EV60 (2023-???) 170km » KTT090279 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Scenic E-tech Phase I Ev60 (2023-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090279 THERMOTEC

KTT090279 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090279
Kompresor klimatyzacji KTT090279
KTT090279
thermotec KTT090279 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090279 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090279 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090279 thermotec
787.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090279

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]24
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]130
ID sprężarki10PA15C
Liczba rowków11
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090279 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002340811
MERCEDES-BENZ      2340811
MERCEDES-BENZ      241317
MERCEDES-BENZ      5412300511
MERCEDES-BENZ      5412301111
MERCEDES-BENZ      A0002340811
MERCEDES-BENZ      A2340811
MERCEDES-BENZ      A5412300511
MERCEDES-BENZ      A5412301111
MERCEDES-BENZ      QP10PA15C-17092
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090279 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.