Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 40 TFSI Mild Hybrid (2020.06-???) 204km » KTT090289 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 40 Tfsi Mild Hybrid (2020.06-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090289 THERMOTEC

KTT090289 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090289
Kompresor klimatyzacji KTT090289
KTT090289
thermotec KTT090289 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090289 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090289 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090289 thermotec
700.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090289

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]90
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiScroll
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090289 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MITSUBISHI      7813A057
MITSUBISHI      7813A138
MITSUBISHI      AKC011H090B
MITSUBISHI      AKC200A080
MITSUBISHI      AKC200A080A
MITSUBISHI      AKC200A080C
MITSUBISHI      AKC200A084
MITSUBISHI      C200A080A
MITSUBISHI      MN164472
MITSUBISHI      MR568860
MITSUBISHI      MR7813A138
EAGLE      AKC200A080
EAGLE      MR568860
EAGLE      YU-1162
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090289 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.