Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CR-V VI (RS_, RY_) e:PHEV (RS8) (2023-???) 184km » KTT090310 thermotec
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Vi (rs_, Ry_) E:phev (rs8) (2023-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090310 THERMOTEC

KTT090310 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090310
Kompresor klimatyzacji KTT090310
KTT090310
thermotec KTT090310 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090310 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090310 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090310 thermotec
701.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090310

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaCALSONIC
Ograniczenia producentaEQUIVALENT
Liczba żeber3
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]130
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiSS96
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090310 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1322300011
MERCEDES-BENZ      A1322300011
SMART      0003191V006000000
SMART      0003191V008000000
SMART      0003191V009000000
SMART      0003191V010000000
SMART      1322300011
SMART      1602300011
SMART      1602300111
SMART      A1322300011
SMART      A1602300011
SMART      A1602300111
SMART      Q0003191V010000000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090310 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.