Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro (1991.08-1992.07) 75km » KTT090317 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 D Syncro (1991.08-1992.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090317 THERMOTEC

KTT090317 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090317
Kompresor klimatyzacji KTT090317
KTT090317
thermotec KTT090317 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090317 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090317 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090317 thermotec
934.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090317

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaHALLA
Ø koła pasowego [mm]115
Ilość oleju [ml]130
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiHS-18N
Liczba otworów do mocowania5
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090317 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MAZDA      BB4M61450
MAZDA      BB4M61450A
MAZDA      BB4M61450B
MAZDA      BB4M61450C
MAZDA      BBM4-61-450
MAZDA      BBM4-61-450A
MAZDA      BBM461450B
MAZDA      BBM461450C
MAZDA      BBN261450C
MAZDA      BBN261450D
MAZDA      F500-RB8AA-07
MAZDA      F500-RN8AA-04
MAZDA      F500-RN8AA-05
MAZDA      F500-RN8AA-06
MAZDA      F500-RN8AA-07
MAZDA      L4500BBM4E09
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090317 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.