Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo 960 Kombi (965) 2.4 Tdi (1990.09-1993.08) 122km » KTT090331 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo 960 Kombi (965) 2.4 Tdi (1990.09-1993.08) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090331 THERMOTEC

KTT090331 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090331
Kompresor klimatyzacji KTT090331
KTT090331
thermotec KTT090331 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090331 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090331 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090331 thermotec
970.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090331

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaTOYOTA
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]70
ID sprężarki6SE14
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090331 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      447280-6571
TOYOTA      447280-6573
TOYOTA      88310-02780
TOYOTA      8831002370
TOYOTA      8831002450
TOYOTA      8831002790
TOYOTA      8831002850
TOYOTA      8831002851
TOYOTA      8831002852
TOYOTA      883101A660
TOYOTA      883101A840
TOYOTA      883101A841
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090331 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.