Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 2.4 GS (2005.04-2011.12) 163km » KTT090336 thermotec
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse Iv (dk_a) 2.4 Gs (2005.04-2011.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090336 THERMOTEC

KTT090336 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090336
Kompresor klimatyzacji KTT090336
KTT090336
thermotec KTT090336 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090336 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090336 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090336 thermotec
901.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090336

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVALEO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110,5
Ilość oleju [ml]80
ID sprężarkiDKV-10Z

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090336 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
SUBARU      73111-FL000
SUBARU      73111-FL040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090336 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.