Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090338 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090338 THERMOTEC

KTT090338 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090338
Kompresor klimatyzacji KTT090338
KTT090338
thermotec KTT090338 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090338 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090338 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090338 thermotec
845.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090338

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
dla numeru OE8E0260805AC
JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-Group
Długość [mm]227
Wysokość [mm]138
Liczba żeber4
Sposób montażuprzykręcany
Ø koła pasowego [mm]110
Masa [g]5550
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU12C
napełniony
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090338 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 C5, Q5 1.6-3.0D 11.00-05.17
numery OEM:
AUDI      8E0260805AC
SEAT      8E0260805AC
SKODA      8E0260805AC
VOLKSWAGEN      8E0260805AC
zamienniki:
447300-9590
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090338 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.