Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi Q5 (FYB, FYG) 35 TDI Mild Hybrid (2019.09-???) 163km » KTT090340 thermotec
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 35 Tdi Mild Hybrid (2019.09-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090340 THERMOTEC

KTT090340 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090340
Kompresor klimatyzacji KTT090340
KTT090340
thermotec KTT090340 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090340 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090340 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090340 thermotec
728.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090340

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaCALSONIC
Ø koła pasowego [mm]125
Ilość oleju [ml]200
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCR-14
Liczba rowków1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090340 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
ISUZU      8980839230
ISUZU      8980939280
ISUZU      A4201184A02001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090340 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.