Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mitsubishi PAJERO III Canvas Top (V6_W, V7_W) 2.5 TDi (V64W, V74W) (2000.04-2006.12) 99km » KTT090359 thermotec
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iii Canvas Top (v6_w, V7_w) 2.5 Tdi (v64w, V74w) (2000.04-2006.12) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090359 THERMOTEC

KTT090359 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090359
Kompresor klimatyzacji KTT090359
KTT090359
thermotec KTT090359 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090359 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090359 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090359 thermotec
950.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090359

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaSMART
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber5
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]90
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SE09C
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090359 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      454 230 01 11
MERCEDES-BENZ      A454 230 01 11
MITSUBISHI      4542300111
MITSUBISHI      7813A058
MITSUBISHI      7813A132
MITSUBISHI      A4542300111
MITSUBISHI      MR568990
SMART      4542300011
SMART      4542300111
SMART      7813A058
SMART      7813A132
SMART      A4542300011
SMART      A4542300111
SMART      MR568990
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090359 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.