Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford C-MAX II Van 1.0 EcoBoost (2012.10-2019.06) 100km » KTT090374 thermotec
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.0 Ecoboost (2012.10-2019.06) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090374 THERMOTEC

KTT090374 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090374
Kompresor klimatyzacji KTT090374
KTT090374
thermotec KTT090374 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090374 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090374 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090374 thermotec
825.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090374

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090374 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VOLKSWAGEN      4471502940
VOLKSWAGEN      4471502941
VOLKSWAGEN      7E0820803A
VOLKSWAGEN      7E0820803E
VOLKSWAGEN      7E0820803G
VOLKSWAGEN      7E0820803H
VAG      7E0820803E
VAG      7E0820803G
VAG      7E0820803P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090374 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.