Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 LPG (1998.06-2011.12) 64km » KTT090378 thermotec
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 Lpg (1998.06-2011.12) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090378 THERMOTEC

KTT090378 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090378
Kompresor klimatyzacji KTT090378
KTT090378
thermotec KTT090378 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090378 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090378 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090378 thermotec
958.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090378

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaMERCEDES-BENZ
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]190
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SBU17C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090378 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002303928
MERCEDES-BENZ      0012307011
MERCEDES-BENZ      0032309011
MERCEDES-BENZ      12307011
MERCEDES-BENZ      32309011
MERCEDES-BENZ      A0002303928
MERCEDES-BENZ      A0012307011
MERCEDES-BENZ      A0032309011
MERCEDES-BENZ      A32309011
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090378 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.