Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Rover 75 (RJ) 2.5 V6 (1999.02-2001.10) 175km » KTT090382 thermotec
wybrany samochód: 
Rover 75 (rj) 2.5 V6 (1999.02-2001.10) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090382 THERMOTEC

KTT090382 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090382
Kompresor klimatyzacji KTT090382
KTT090382
thermotec KTT090382 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090382 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090382 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090382 thermotec
849.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT090382

dostawca:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090382 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      88310-02690
TOYOTA      88310-1A731
TOYOTA      88310-1A770
TOYOTA      88310?1A740
TOYOTA      8831002370
TOYOTA      8831002450
TOYOTA      8831002451
TOYOTA      8831002500
TOYOTA      8831002510
TOYOTA      8831002520
TOYOTA      8831002650
TOYOTA      8831002680
TOYOTA      8831002710
TOYOTA      8831002711
TOYOTA      8831005140
TOYOTA      883101A660
TOYOTA      883101A730
TOYOTA      8831042310
TOYOTA      8831042320
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090382 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.