Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090401 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090401 THERMOTEC

KTT090401 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090401
Kompresor klimatyzacji KTT090401
KTT090401
thermotec KTT090401 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090401 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090401 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090401 thermotec
932.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090401

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
dla numeru OE926005211R
JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaRENAULT
Liczba żeber7
Sposób montażuprzykręcany
Ø koła pasowego [mm]115
Masa [g]5830
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SBL14C
napełniony
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090401 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.2/1.6D 04.11-09.16
numery OEM:
RENAULT      926005211R
RENAULT      926009944R
zamienniki:
ACP 518 000P
brak
MAHLE
51-0964
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090401 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.