Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090414 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090414 THERMOTEC

KTT090414 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090414
Kompresor klimatyzacji KTT090414
KTT090414
thermotec KTT090414 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090414 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090414 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090414 thermotec
588.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090414

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]125
Ilość oleju [ml]200
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiV51135
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090414 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji KTT090414 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor klimatyzacji KTT090414 producenta THERMOTEC

RENAULT

7700103536, 7700499859, 7701499859

numery OEM:
RENAULT      7700103536
RENAULT      7700499859
RENAULT      7701499859
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090414 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.