Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Isuzu GEMINI 1.8 (1990.01-1993.12) 143km » KTT090415 thermotec
wybrany samochód: 
Isuzu Gemini 1.8 (1990.01-1993.12) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090415 THERMOTEC

KTT090415 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090415
Kompresor klimatyzacji KTT090415
KTT090415
thermotec KTT090415 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090415 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090415 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090415 thermotec

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090415

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]24
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaJOHN DEERE
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber8
Ø koła pasowego [mm]140
Ilość oleju [ml]220
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10PA17C
Liczba rowków8
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090415 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FORD      3101425
TOYOTA      AT168543
TOYOTA      AT226273
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090415 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.