Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090422 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090422 THERMOTEC

KTT090422 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090422
Kompresor klimatyzacji KTT090422
KTT090422
thermotec KTT090422 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090422 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090422 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090422 thermotec
1,322.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090422

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Technika połączeńFLANGIA
Liczba żeber4
Ilość oleju [ml]135
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki7CVC
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090422 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FIAT      5801859861
FIAT      5802212928
FIAT      71796979
FIAT      71796981
FIAT      71796982

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090422 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.