Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 S (1980.12-1982.12) 115km » KTT090438 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Commodore C Kombi (61) 2.5 S (1980.12-1982.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090438 THERMOTEC

KTT090438 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090438
Kompresor klimatyzacji KTT090438
KTT090438
thermotec KTT090438 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090438 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090438 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090438 thermotec
828.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090438

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]119
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD7C16
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134
Ciężar netto [kg]7
Ograniczenie producenta sprężarki klimatyzacjiSD7C16
ProducentSANDEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090438 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, PEUGEOT 407, 607 1.6D-3.0 02.00-10.14
numery OEM:
CITROËN      6453.PM
CITROËN      6453XC
CITROËN      96.481.386.80
CITROËN      9648238480
CITROËN      9656572480
CITROËN      9656572680
CITROËN      9660555280
CITROËN      9670022180
CITROËN      9671820480
CITROËN      9683003080
zamienniki:
813726
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090438 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.