Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue RWD (2022-???) 165km » KTT095001K thermotec
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Autobus (fad, Fbd) 2.0 Ecoblue Rwd (2022-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095001K THERMOTEC

KTT095001K Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095001K
Kompresor klimatyzacji KTT095001K
KTT095001K
thermotec KTT095001K Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095001K thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095001K thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095001K thermotec
898.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095001K

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba rowków1
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095001K THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      7H0820805H
VOLKSWAGEN      070903201E
VOLKSWAGEN      070903327D
VOLKSWAGEN      3D0820805B
VOLKSWAGEN      7H0820805
VOLKSWAGEN      7H0820805A
VOLKSWAGEN      7H0820805B
VOLKSWAGEN      7H0820805C
VOLKSWAGEN      7H0820805E
VOLKSWAGEN      7H0820805F
VOLKSWAGEN      7H0820805G
VOLKSWAGEN      7H0820805J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095001K THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.