Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD (2017.10-???) 239km » KTT095033 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo Xc90 Ii (256) T5 Drive-e Polestar Awd (2017.10-???) 239km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095033 THERMOTEC

KTT095033 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095033
Kompresor klimatyzacji KTT095033
KTT095033
thermotec KTT095033 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095033 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095033 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095033 thermotec
784.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095033

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber7
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarki10S15C
Liczba otworów do mocowania4
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095033 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      8831042180
TOYOTA      8832042080
TOYOTA      8841042080
zamienniki:
247300-1560
brak
DENSO
447220-3930
brak
DENSO
5300K451
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095033 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.