Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot 205 I (741A/C) 1.7 Diesel (1983.08-1987.10) 60km » KTT095039 thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot 205 I (741a/c) 1.7 Diesel (1983.08-1987.10) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095039 THERMOTEC

KTT095039 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095039
Kompresor klimatyzacji KTT095039
KTT095039
thermotec KTT095039 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095039 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095039 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095039 thermotec
582.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095039

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber4
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10PA17C

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095039 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), LAND ROVER RANGE ROVER II 2.5D 09.91-03.02
numery OEM:
BMW      1385172
BMW      1389418
BMW      1390589
BMW      64521385172
BMW      64521390589
BMW      64528371021
BMW      64528385912
BMW      64528385913
BMW      64528385914
BMW      64528391135
BMW      64528391695
BMW      8371021
BMW      8385913
BMW      8385914
BMW      8391135
BMW      8391695
LAND ROVER      ERR4375
zamienniki:
92-0216
brak
KAGER
8FK 351 110-091
brak
HELLA
447170-3890
brak
DENSO
0600K040
brak
VAN WEZEL
0600K230
brak
VAN WEZEL
0600K232
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095039 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.