Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Zastava 10 1.2 60 (2005.10-???) 60km » KTT095042 thermotec
wybrany samochód: 
Zastava 10 1.2 60 (2005.10-???) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095042 THERMOTEC

KTT095042 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095042
Kompresor klimatyzacji KTT095042
KTT095042
thermotec KTT095042 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095042 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095042 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095042 thermotec
743.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095042

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarki10S17C
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095042 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CHRYSLER      055116835AF
CHRYSLER      05511683AE
CHRYSLER      551168345AE
CHRYSLER      55116835AC
CHRYSLER      55116835AD
CHRYSLER      55116835AE
CHRYSLER      55116835AF
CHRYSLER      5511683AE
CHRYSLER      P55116835AD
CHRYSLER      P55116835AE
FIAT      55116835AC
FIAT      55116835AD
FIAT      55116835AE
JEEP      447220-5602
JEEP      447220-5604
JEEP      4472205601
JEEP      55116835AC
JEEP      55116835AD
JEEP      55116835AE
JEEP      55116835AF
JEEP      P55116835AD
JEEP      P55116835AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095042 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.