Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Mini MINI CLUBMAN (F54) Cooper S ALL4 (2020.11-???) 178km » KTT110012 thermotec
wybrany samochód: 
Mini Mini Clubman (f54) Cooper S All4 (2020.11-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110012 THERMOTEC

KTT110012 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110012
Skraplacz klimatyzacji KTT110012
KTT110012
162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110012

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora550 X 297 X 20 mm
MateriałAluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]550
Szerokość sieci [mm]297
Głębokość sieci [mm]20

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110012 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
MAZDA      GE4T61480A
MAZDA      GE4T61480B
MAZDA      GE9E61480A
MAZDA      GE9E61480B

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110012 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.