Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Iveco DAILY IV Furgon 35S14 C, 35S14 C/P, 35S14 V, 35S14 V/P, 35C14 V,... (2006.05-2011.08) 136km » KTT110038 thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 35s14 C, 35s14 C/p, 35s14 V, 35s14 V/p, 35c14 V,... (2006.05-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110038 THERMOTEC

KTT110038 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110038
Skraplacz klimatyzacji KTT110038
KTT110038
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110038

producent:

THERMOTEC

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]495
Szerokość sieci [mm]365
Głębokość sieci [mm]18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110038 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
OPEL      13128931
OPEL      1850086
OPEL      52496880
VAUXHALL      13128931
VAUXHALL      1850086
VAUXHALL      52 496 880

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110038 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.