Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Ford MONDEO II (BAP) 1.6 i (1996.08-2000.09) 90km » KTT110127 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Ii (bap) 1.6 I (1996.08-2000.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110127 THERMOTEC

KTT110127 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110127
Skraplacz klimatyzacji KTT110127
KTT110127
174.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT110127

dostawca:

THERMOTEC

Wymiary radiatora530-338-16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]530
Szerokość sieci [mm]338
Głębokość sieci [mm]16
Wymiary radiatora530-338-16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]530
Szerokość sieci [mm]338
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110127 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
DAIHATSU      884600D050
TOYOTA      884600D050

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110127 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.