Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 1.2 TSI (2010.02-2013.04) 105km » KTT110225 thermotec
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Ii Combi (1z5) 1.2 Tsi (2010.02-2013.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110225 THERMOTEC

KTT110225 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110225
Skraplacz klimatyzacji KTT110225
KTT110225
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110225

producent:

THERMOTEC

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]625
Szerokość sieci [mm]310
Głębokość sieci [mm]22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110225 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      7D0 820 413
AUDI      7D0820411
VOLKSWAGEN      7D0820411
VOLKSWAGEN      7D0820413
VAG      7D0 820 411
zamienniki:
58005195
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110225 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.