Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Kia CEE'D (JD) 1.4 LPG (2012.05-???) 98km » KTT110572 thermotec
wybrany samochód: 
Kia Cee'd (jd) 1.4 Lpg (2012.05-???) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110572 THERMOTEC

KTT110572 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110572
Skraplacz klimatyzacji KTT110572
KTT110572
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110572

producent:

THERMOTEC

Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora670 x 307 x 16 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]670
Szerokość sieci [mm]307
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110572 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
JAGUAR      C2S31605
JAGUAR      C2S45122
zamienniki:
77005043
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110572 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.