Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Volvo FMX III 540 (2020-???) 540km » KTT110588 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 540 (2020-???) 540km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110588 THERMOTEC

KTT110588 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110588
Skraplacz klimatyzacji KTT110588
KTT110588
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110588

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora746 x 366 x 16 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]746
Szerokość sieci [mm]366
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110588 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      8846006210
TOYOTA      8846007060
TOYOTA      8846007070
TOYOTA      8846033100
LEXUS      8846006210
LEXUS      8846007060
LEXUS      8846007070
LEXUS      8846033100
zamienniki:
53005696
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110588 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.