Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Daihatsu FEROZA Hard Top (F300) 1.6 16V 4x4 (1988.10-1999.12) 86km » KTT110681 thermotec
wybrany samochód: 
Daihatsu Feroza Hard Top (f300) 1.6 16v 4x4 (1988.10-1999.12) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110681 THERMOTEC

KTT110681 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110681
Skraplacz klimatyzacji KTT110681
KTT110681
235.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110681

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora640 x 331 x 16 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]640
Szerokość sieci [mm]331
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110681 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
BMW      17 11 2 284 614
BMW      17 11 6 806 455
BMW      2 284 614
BMW      6 804 721
BMW      64 50 6 804 721
BMW      9 335 363
zamienniki:
06005477
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110681 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.