Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi (L30A) (2010.02-???) 86km » KTT120105 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Fluence (l3_) 1.5 Dci (l30a) (2010.02-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji KTT120105 THERMOTEC

KTT120105 Osuszacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT120105
Osuszacz klimatyzacji KTT120105
KTT120105
95.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT120105

producent:

THERMOTEC

Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów manualna
Średnica [mm]89
Wysokość [mm]203
Wymiary radiatora195-88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji KTT120105 THERMOTEC

Osuszacz klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1211222
FORD      1365483
FORD      1509857
FORD      2T1H-19E647-AE
FORD      2T1H-19E647-AF
FORD      4367070
FORD      4500864
zamienniki:
1800D374
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji KTT120105 THERMOTEC w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.