Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXH1A, 843.AXE1A) (2007.05-2011.12) 105km » 1767 tomex-c
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axh1a, 843.axe1a) (2007.05-2011.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. FIAT FREEMONT 11- PRZÓD 1767 TOMEX-C

1767 KLOCKI HAMULC. FIAT FREEMONT  11- PRZÓD TOMEX-C
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1767

producent:

TOMEX-C

Dodge Journey 08-
oś przednia
Wysokość 1 [mm] : 63,7
Szerokość 1 [mm] : 146,7
Grubość 1 [mm] : 16,5
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 4
Zamiennik: 68029263AA
Numer dostawcy: 1767
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. FIAT FREEMONT 11- PRZÓD 1767 TOMEX-C

numery OEM:
ALFA ROMEO      68003701AA
ALFA ROMEO      68029263AA
ALFA ROMEO      68029264AA
ALFA ROMEO      680531522AA
ALFA ROMEO      68053152AA
ALFA ROMEO      68093323AB
DODGE      68003701AA
DODGE      68003701AB
DODGE      68029263AA
DODGE      68029264AA
DODGE      68044866AA
DODGE      68044866AB
DODGE      68044866AC
DODGE      68068762AA
FIAT      71771813
FIAT      K68029263AA
FIAT      K68053152AB
FIAT      K68068762AA
FIAT      K68093323AA
FIAT      K68093323AB
VOLKSWAGEN      7B0 698 151A
VAG      7B0 698 151A
JEEP      68003701AA
JEEP      68003701AB
JEEP      68044866AA
JEEP      68044866AB
JEEP      68044866AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. FIAT FREEMONT 11- PRZÓD 1767 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.