Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,... (2006.02-???) 105km » 110 481 topran
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.6 16v (ls09, Ls0l, Ls0m, Ls0p, Ls0v, Ls18, Ls1s, Ls1v,... (2006.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 110 481 TOPRAN

110 481 Pompa hamulcowa TOPRAN
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110 481

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]25,4
Przestrzegać ilości napełnienia systemu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 110 481 TOPRAN

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.7 03.94-05.05
numery OEM:
AUDI      4D0 611 021B
VOLKSWAGEN      4D0 611 021B
zamienniki:
H25942.8.1
brak
FTE automotive GmbH
39-0042
brak
KAGER
FHM1123
brak
FERODO
5089
brak
Car S.p.A (InterCar)
4008360
brak
GIRLING
824766
brak
NK
V10-0562
brak
VAICO
B1175
brak
KAWE
33056500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa 110 481 TOPRAN w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.