Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Volvo FH II 440 (2012-???) 441km » 114 889 topran
wybrany samochód: 
Volvo Fh Ii 440 (2012-???) 441km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 114 889 TOPRAN

114 889 Mocowanie, manualna skrzynia biegów TOPRAN
223.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
               Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

114 889

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 114 889 TOPRAN

Poduszka silnika przód L, gumowo-metalowa pasuje do: SKODA SUPERB II, VW GOLF VI, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, TIGUAN, TOURAN 1.4-2.0D 02.03-07.18
numery OEM:
SKODA      3C0 199 555P
VOLKSWAGEN      3C0 199 555P

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 114 889 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, manualna skrzynia biegów 114 889 TOPRAN:

2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.