Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel INSIGNIA A (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (68) (2008.07-2017.03) 260km » 631 460 topran
wybrany samochód: 
Opel Insignia A (g09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (68) (2008.07-2017.03) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 631 460 TOPRAN

631 460 Zacisk hamulca TOPRAN
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

631 460

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
parzyste numery artykułów631 459

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 631 460 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 09.04-
numery OEM:
RENAULT      7701 208 362
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 631 460 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu