Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Platforma / podwozie (B906) 416 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2009.03-???) 163km » 639 303 topran
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Platforma / Podwozie (b906) 416 Cdi (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2009.03-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 639 303 TOPRAN

639 303 Korpus przepustnicy TOPRAN
topran 639 303
Korpus przepustnicy 639 303
639 303
topran 639 303 Korpus przepustnicy
303.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

639 303

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Tryb pracyelektryczny
Ilość biegunów7
Napięcie znamionowe [V]12
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Materiał obudowyAluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Dolot - Ø [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 639 303 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.8 12.96-12.10
numery OEM:
AUDI      06A 133 063A
AUDI      06A 133 063G
SKODA      06A 133 063A
SKODA      06A 133 063G
VOLKSWAGEN      06A 133 063A
VOLKSWAGEN      06A 133 063G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 639 303 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.